هرگونه کپی برداری حرام است"
این جمله را چه کسانی حق دارند بگویند؟!!!
بسیار خوشحالیم که دانشجویان همپا به اعتماد به نفسی رسیده اند که اقدام به تالیف کتاب و یا تهیه فیلم آموزشی میکنند. از این کار استقبال میکنیم. این دانشجویان تمام نکات و لم های لازم را در کلاس های همپا آموختند. اما کاش کمی اخلاق نیز می آموختند. اینکه صدای استاد را ضبط کنند و همان مثالها را با همان روش حل بدون هیچ گونه تغییری ارائه دهند فقط یک کپی می باشد و هیچ هنری نیست. و یا بودجه بندی و فصل بندی خاص همپا را تقلید کنید!! جای تعجب دارد که میگویند هرگونه کپی برداری حرام است!!!! کپی برداری از چی! کپی برداری از کپی بردار حرام است!!؟؟. کاش این دانشجویان کمی هم اخلاق می آموختند و صرفا کپی و تقلید نمیکردند. دوست عزیز کار شما حرام است.
هر ساله دانشجویان همپا در کنکورهای دکتری و ارشد رتبه های تک رقمی و به وفور دو رقمی می آورند. در کنکور 97 از دانشجویان همپا رتبه 2 ارشد فیزیک و رتبه 3 دکتری فیزیک، 6 نانوفیزیک و 8 فتونیک آورده اند. رتبه 3 دکتری دروس تخصصی را بالای 55 درصد زده اند. بالاترین درصد تخصصی کنکور!! اما معمولا دوستانی اقدام به کپی برداری می کنند که خودشون 25 درصد هم نزده اند. به عبارت دیگر یک چهارم مطالب را هم بلد نیستند!!
 فیلم های آموزشی همپا که شامل حل سوالات و تدریس می باشد در کانال همپا در تلگرام و در آپارات موجود می باشد. امیدواریم دانشجویان عزیز در تشخیص سره از ناسره دچار مشکل نشوند.
.
لینک قانون حمایت از مولفان و مصنفان:
https://honari.farhang.gov.ir/fa/rules/rule8
.