💥رتبه های برتر همپا و درصدهای باور نکردنی

نتایج آزمون دکتری اعلام شد. طبق پیش بینی قبل از کنکور، برآورد همپا براین بود که حداقل یک رتبه بین 1 تا 5 از دانشجویان همپا خواهد بود. همچنین این جمله سر کلاس  ها بارها گفته شده بود. با اعلام نتایج خوشبختانه رتبه های اعضای خانواده بزرگ همپا بسیار شگفت انگیز و ماورای تصور بود.

برای  نمونه یکی از رتبه های عالی همپا (رتبه۲) را که فقط با برنامه همپا شروع کردند ، بررسی می‌کنیم.

ایشان هنگام ثبت نام کلاسهای همپا بیان کردند: میخواهم فقط تهران قبول شوم.  جمله مشاور همپا این بود اگر طبق برنامه همپا پیش بروید رتبه زیر 10 خواهید آورد. ایشان چون رشته تحصیلی شان کاملا متفاوت بود برایشان باور پذیر نبود  ولی بهترین رتبه با بالاترین درصد تخصصی را آوردند.  

همچنین ایشان هیچ شناختی از دروس آزمون دکتری فیزیک نداشتند برای اولین بار سر کلاسهای همپا با این دروس آشنا شدند.حتی هم اکنون هم ممکن است نام  کتابهای رفرنس این دروس را ندانند ولی بالاترین درصد ممکن را زدند.

 

نکته ی مهمی که رتبه 2 تاکید داشتند و بسیار تاکید می‌نمودند این بود بسیاری از سوالهایی که اساتید همپا حل کردند دقیق بدون کوچکترین تغییری در کنکور آمده بود همچنین برخی از سوالهای کتاب‌ها رفرنس را اساتید همپا با تاکید بسیار زیاد سر کلاس حل کرده بودند که این سوالها عینا در کنکور آمده بود.

 

نتیجه تلاش شخص و اعتماد به همپا همراه با مشاوره های تخصصی مشاوران عزیز همپا ، درصدی نزدیک به 50 درصد ادر دروس تخصصی شد.

سوالی که دیروز از ایشان 'مشاور مستقیم ایشان پرسید: آیا میتوانستید درصد بالاتری بزنید؟

پاسخ ایشان اگر به گفته های اساتید همپا دقیق تر گوش داده بودم درصد نزدیک 70 قابل دسترس بود.

در پایان جمله ای از رتبه 17 که ایشان هم از یکی از رشته های مهندسی در سر کلاس همپا برای تشکر گفتند را می‌نویسم: 90 درصد رتبه ام را مدیون آشنایی با همپا میدونم.

.

.

 

مطالب مفیدyes

تست های پیام نور

مقایسه رتبه ۳ کنکور دکتری ۹۷ و رتبه ۳ کنکور دکتری ۹۸

ویرایش 98 کتابهای همپا

اعضای خانواده بزرگ همپا

کارنامه و تجربه رتبه۶ دکتری فیزیک ۹۹

 

کارنامه دکتری فیزیک 1401 رتبه 2