متن زیر ایمیل ایشان است که برای همپا ارسال کرده اند و از تجربه خود در برخورد با کنکور و خانواده همپا گفته اند. بی کم و کاست برایتان نقل می کنیم. تصویر این ایمیل در هایلایت های اینستاگرام همپا موجود است. ایشان در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شده اند:

من اوایل مهر از همپا درخواست مشاور کرده بودم،ولی چون شناخت و اعتمادی نسبت به موسسه نداشتم و از طرفی ساکن تهران نبودم حضور تو کلاس ها برام ممکن نبود.

اولین باری که با بیان دکتر بهتاج آشنا شدم،حل یه سوال از مباحث ریاضی فیزیک و از ایشون تو سایت همپا دیدم،ازون به بعد مرتب به سایت سر میزدم و ویدیو هارو میدیم،بعد ها که کتاب ترمودینامیک همپا رو سفارش دادم و با قلم ایشون آشنا شدم پشیمون شدم که چرا کلاسارو شرکت نکردم،اون موقع شرایطم طوری بود که بازهم امکان حضور تو کلاسا رو پیدا نکردم ولی الان با مقایسه ی عملکرد همپا و سایرین و تجربه شخصی خودم توصیه میکنم بچه ها حتما کلاسارو شرکت کنن،خودم الان دانشجوی استاد هستم و کلاس الکترودینامیک و کوانتوم ایشونو شرکت میکنم و واقعا هم کلاسا لذت بخش و جالبه،اگر شما عمیقا مشتاق علم آموزی باشید هیچ کس بهتر از ایشون نمیتونه بهتون کمک کنه

امیدوارم هممون بتونیم مثل ایشون به این درجه از تسلط برسیم.